Followers

Saturday, July 16, 2011

Twin Mo0n~~~

Assalamualaikum ...
Kali ni aku nak cer sal Twin Moon....Act ni trademark aku dengan sahabat aku dari kecik..emm, dia ni seorang sahabat yang sanggup bersama aku ketika susah esp...kitorang selalu kongsi apa2 story..kadang2 kalau berjalan sama2,,tak perlu kata apa2 then kitorg terus gelak if pndag satu tragedi o sum1 else...sebb itu dipanggil `twin`....sampai ayah aku teringin belikan baju untuk kitorg..sepasang...kelakar sangat2....HeHeHe..`moon ` pulak sebb kitorang sama2 bulat..kuang2...tapi,,kitorang berusaha untuk kurus....HuHuHu....InsyaAllah...Nama dia Siti Aisyah bt Abd Rahim...dia ni belajar kt UITM Lendu n bdk DAIS...tinggal satu sem lagi nak grade....lpas ni kawen pulak ye...xsabar pulak nak jadi pengapit dia....nak pakai cantek2 mcm bidadari..HaHaHa....

ini laa Siti Aisyah bt Abd Rahim


InsyaAllah berkekalan sampai akhir hayat..Ameen

No comments:

Post a Comment