Followers

Monday, July 18, 2011

Ke Ladang Cili....:D

Assalamualaikum wbt...
Apa kabar?Hope sehat2 aje...
Emm kali ni entry bout pengalaman aku ke ladang cili...Act aku dan ahli kumpulan yg lain nani, kak nadia dan rohani diberi tugas untuk menyiapkan kursus Keusahawanan..So kitorang sepakat buat pasal cili...Kitorang pergi ke Meru untuk menemu ramah pengusaha cili untuk mendapatkan maklumat...Pengalaman ke sana sangat2 menyeronokkan dan tak kan lupa..Tragedi yang xbole aku lupakan ialah kete yang dipandu bole masuk dalam longkang...terjerit kitorang dalam kete...HaHaHaHa...Naseb baek boleh keluar...HuHuHu..Sesat tu xpayah cer laaa...Pusing berapa kali ntah da macam tawaff...Abes duet kat tol seringgit...Penat xpayah cakap laaa..Sume bermain dgn mental dan emosi..Alhamdulillah laa kitorang selamat sampai dan pulang ke UKM...HuHuHu..Nak tau cer time kat ladang cili?? Sila laa tengok pic2 di bawah yaaaa! 

Yang baju putih tu kak nadia , gurl yg pakai tdung biru rohani , yg kaler itam lak nani then gurl yg epi sgt d belakang tu aku! HeHeHe


HeHeHe...Terlebih over plak di ladang cili ini !


Hmmmmm.. Segarnye udara di ladang ! HaHaHa



Bergambar bersama2 pengusaha cili ! Cili tu aku baru petik dengan jayanye... HaHaHa..

No comments:

Post a Comment