Followers

Monday, July 18, 2011

My Best Boy Fren~~

Assalamualaikum wbt...
Hopefully sume pembaca blog sehat2 ajew.... HuHuHu..
Tajuk kali ni memang best.. Boy Fren ! Oppss nanti dulu , jgn salah tafsir okey ! Act aku nak kongsi cer pasal sorang laki iaitu sahabat aku yang baek aty... Nak cakap kacak xdee laaa... Nak cakap tinggi pon xdee laaaa...Dia jz only sahabat aku !  Kitorang kenal since dari matrik lagi n juga merupakan ketua praktikum aku...Berkaliber jugaaa laaa dia ni....HaHaHa..Now dia di maktab KDRI n amek bidang math...So korang boley laaa panggil cg kai ! HeHe.. Em nape aku cakap dia ni `My Best Boy Fren` sbb dia selalu mengalah dan sanggup minta maaf banyak kali if aku yang salah...Sje jew mau buli dia... Kesiannn !! Kalau orang lain  malas layan daaa cz aku ni memang leceh orangnye.... HaHaHa..Ampun yeee cg kai ! Btw thnx a lot yaaa n gud luck 4 ur future ! Jadi laa cg kai yg berwawasan..HaHaHa !


Saat terakhir wif ketua kitorang !


Me wif ` My Best Boy Fren `


Cikgu-cikgu yang sedang lepak !


Cg Kai wif budak-budak sekolah yang comel-comel !


Cg kai yang bajet macho... HaHaHa !


Tumpu perhatian yang sangat baek ! Cg yang berwawasan !
.

No comments:

Post a Comment