Followers

Saturday, March 26, 2011

Myself

Hai semua....emm,,akhirnya saya muncul juga setelah sekian lama tidak aktif di blog ini....( lupa paswed lorh )....emmm,,act saya hanya budak perempuan ( budak ke )  yang sederhana saja...tidak ada istemewa sangat tentang diriku ini..ihihiii...bagi yang sudah mengenali diri ini,,teruskanlah usaha anda untuk kenal saya lebih mendalam...n bagi sesiapa yang belum kenal,,jangan risau..sebb saya tak makan orang...n memang epi bila dpt kenalan baru...sekarang saya sedang belajar di UKM,Bangi Selangor..n pelajar dlm jurusan  ekonomi dan pengurusan..n my full name Siti Muslimah Jasmi.okey..itu shj tentg diri saya..n last but not least if ada story yg mau saya kongsi,,saya tak lupa untuk post ke wall saya..jgn lupa  komen ye..ihihi...bye~~~~~



No comments:

Post a Comment